Ürün | REST | Ürün Grubu | Logo CRM |
Versiyon | Diğer | Oluşturulma | 2019-07-08 16:37:06.537 |
Merhaba,
Doküman sayfasında destek kaydı ile ilgili bir doküman göremedim. Web API nin kendi dokümanını da bulamıyorum.Crm de "Destek Kaydı" nasıl oluşturabilirim? Örnek varsa paylaşabilir misiniz.
Merhaba,
CRM uyarlama dökümanlarımıza aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz.
Aktarım işlmeleri için önce aktarmak istediğiniz nesneyi GET edip sonrasında gelen json veriyi POST edebilirsiniz.
Destek kayıtları için REST ucu tickets'tır. Örnek URL aşağıdadır.
http://localhost/LogoCRMRest/api/v1.0/tickets?sessionId=9b6f80f3-c89e-412d-aa59-4aefaa17d814
İyi çalışmalar, kolay gelsin.
Elif Hanım Merhaba,
POST isteği ile hangi alanların gönderileceği, bu alanların neler olduğu bilgisi yok mu?
Deneme yanılma ile crm tarafında destek kaydı girip ,GET isteği ile ilgili kaydı çekip bu alan buymuş demem hem çok zaman alır hem de doğru bir kullanım olmaz.
Şuna benzer bir dokümantasyon yok mu?
Yoksa bile en azından şu bilgilere ihtiyacım var.
-Response Status
-Request Model (hangi alanın ne olduğu ile birlikte)
-Response Model (hangi alanın ne olduğu ile birlikte)
Yardımcı olduğunuz için teşekkürler.
İyi çalışmalar.
Merhaba,
Dediğim gibi swagger dökümanımız yok. Alanları GET ederek oluşturduktan sonra POST ediyoruz.
Response status dediğiniz hata kodları mı? Öyle ise dökümanı oluşturup gün içerisinde göndereceğim.
Elif Hanım,
Evet dönen değerler. 400,401,406,500,200 gibi.
POST ederken kullanılan alanların neler olduğu ve bu alanların data tipleri de ihtiyacım olacak.
İyi çalışmalar.
Merhaba,
Destek kaydı ekleme ve hata kodlarını dökümanlarımıza ekledik. Bilgilerinize..
http://docs.logo.com.tr/public/lcu/kuetuephane/logo-crm-rest-service-uclari
http://docs.logo.com.tr/public/lcu/kuetuephane/logocrm-json-error-codes
İyi çalışmalar, kolay gelsin.