Kişi bilgileri gizlidir. Logo çalışanları görebilir.

Versiyon 2.46 : Out Of memory

  Tiger/Logo Object Designer (LOD)

Uzun süredir çalışmakta olan Logo Object bazlı uyarlama uygulamamız, Logo 2.46 versiyonuna geçiş yapıldığı andan itibaren, tek yaptığı iş olan Satış Fatura kayıt işleminde Out Of Memory hatası döndürmeye başladı.

Login süreçleri gayet normal. 20 veya 30 kalemlik bir faturayı kaydetme noktasında, 2-3 dk. bekletiyor. Bu esnada Windows Task manager'da LObjects.EXE'nin durumunu gözlemlediğimde, Memory kullanımın sürekli arttığını 1.86 GB' civarına kadar yükseldiğine , Out Of Memory hatası ortaya çıktı.

Not: Varyantlı Stok Kartları kullanımı söz konusu..


LogoObjects OutOfMemory


erkany

Merhaba,


Bende şu an aynı sıkıntıyı yaşıyorum. 2.44 versiyonda sorunsuz fatura atan yazılım 2.46 geçişle beraber kayıt esnasında kitlenmektedir. Soruna acil bir çözüm bulunmalıdır.


İyi Çalışmalar


25/08/17 14:34


Uluç Karadeniz

2.45 versiyonu ile object'de bazı değişiklikler oldu. Belki atladığınız bir nokta vardır. Linki bir inceleyin.


Link


27/08/17 01:27


Burak

Günaydın;


2.46.00.01 versiyonunda bahsettiğiniz sıkıntı giderilmiş.



28/08/17 08:31


Kişi bilgileri gizlidir. Logo çalışanları görebilir.

2.46.00.01 versiyonuna geçilmiş olmasına rağmen, LogoObjects ile Satış faturası aktarımında Out Of Memory hatası devam etmektedir.  Güncelleme, müşterimizin Logo Danışmanı olan firma tarafından yapılmaktadır. Yapılan güncelleme neticesinde LObjects.Exe dosyasının versiyonu 2.46.0.0 olarak kalmıştır. Görebildiğim, LEngine3.Exe ve LbsConnlib.DLL versiyonu 2.46.0.1 olmuş.

Ürün: Tiger3Enterprise


28/08/17 15:33


Sezgin ÖZDEMİR

Onaylanmış Cevap

Lobjects.exe versiyonu da değişmiştir. Çıkan setup da eksik dosya yüklenmiş olabilir. Aşağıda patchli Lobjects'in bulunduğu linkide paylaşıyorum. 


https://drive.google.com/open?id=0B7YCD0Dv1xrUQjZnSnQ0dGxpbDQ


28/08/17 15:38


Kişi bilgileri gizlidir. Logo çalışanları görebilir.

Sezgin Bey Teşekkürler; Gönderdiğiniz link'teki yeni LObjects.EXE yi kopyalayınca durum düzeldi.


28/08/17 21:27

Cevap vermek için giriş yapmanız gerekmektedir.