virames

LDXComApi.DLL Güncel Döküman (Eİrsaliye Bilgilerinin Olduğu)

  Tiger/Genel 2.66

Merhaba;


Logo Connect LDXComApi.DLL dosyasının Eİrsaliye bilgilerinin olduğu güncel dökümanı nereden temin edebiliriz.


İyi Çalışmalar.


connect eirsaliye


SahinGundogdu

Merhabalar;

bu konuda bir dönüş alabildiniz mi?

bize de aynı döküman gerekiyor.


23/07/20 13:13


TrioSoft - Abdullah

Merhaba,

Bu döküman bizim için de gerekli, yardımınızı rica edereiz.


29/07/20 10:43


virames

Maalesef henüz kimseden bir cevap dönmedi. Bu döküman konusunda baya yavaş destek ekibi.


29/07/20 12:36


Kişi bilgileri gizlidir. Logo çalışanları görebilir.

Merhaba,


Bizim için de gerekli, şimdiden teşekkür ederiz.


29/07/20 18:49


Kişi bilgileri gizlidir. Logo çalışanları görebilir.

Merhaba,


Bizim için de gerekli, şimdiden teşekkür ederiz.


29/07/20 18:42


Galip Taşracı

yokmu bu konuda yardımcı olabilecek kimse.


30/07/20 11:59


Kişi bilgileri gizlidir. Logo çalışanları görebilir.

Merhaba,

Boşuna yazıyorsunuz diye düşünüyorum. Zaten Logo Connect sonlandırılmak isteniyor. Sonlandırılacak bir ürüne neden yatırım yapıp iyileştirme ve geliştirme dokümanı hazırlasınlar.


30/07/20 12:07


m_ekici

Merhaba arkadaşlar

Buraya yazan herkes çözüm ortağı değil mi? 

Her yıl Çözüm Ortaklığı adı altında para ödüyoruz değil mi?

Kendi çapımızda Logo nun ürünlerine ek yazılımlar yapıyor, ürünlere değer katıyoruz.

Ama 09.06.2020 de sorduğumuz soruya 04.08.2020 tarihine kadar cevap verilmiyor?

Burada bir yanlışlık yok mu?

Ben ümidi uzun süre önce kestim, artık mecbur kalmaz isem yeni proje almıyorum. 


fakat Çözüm ortaklığı desteği böyle mi devam edecek?




04/08/20 10:02


NaciO

Bir yanlış anlaşılma varsa onu düzeltmek isterim. Bu site içerisinde Forum ve Destek olmak üzere 2 ayrı bölüm bulunuyor. 

Forum kısmı Çözüm Ortaklarımızın oluşturduğu topluluğun birbirleri ile olan iletişimi ve bilgi paylaşımı için oluşturulmuştur. Biz Uyarlama Araçları Geliştirme Ekibi olarak forum kısmında nadiren müdahil oluyoruz.

Destek kısmı ise asıl destek ihtiyaçlarını, istekleri ve sorunlarını yönettiğimiz kısımdır. 2020 yılındaki süreleri incelediğimizde bu kısımdaki ortalama cevap süremiz 1 iş gününü, problemlerin çözüme kavuşturulma süre ortalaması ise 3 iş gününü geçmiyor. Yalnız burada bahsettiğim süre konunun bir sonuca ulaşması yönündedir. Örneğin bir konuda  yazılım geliştirmesi/iyileştirilmesi gerekiyorsa biz konuyu ilgili yazılım ekibine ilettikten sonra kendi planları dahilinde ilerliyor.

Bu başlığın asıl konusuna gelirsek, LDXCComApi aracı farklı bir ekibin geliştirdiği Connect'in aracıdır ve temelde bir destek birimi bulunmuyor. Uyarlama araçları ekibi olarak  biz LDXCComApi çözüm ortakları tarafından kullanıldığında ve bize soru iletildiğinde aracılık ediyoruz. İlgili ekibe bu soru ve sorunları iletip aldığımız geri bildirimleri de sizinle paylaşıyoruz. 

Başak beyin bahsettiği ürün sonlandırması konusunda bir şey diyemem ancak Cloud Connect kullanıcıları için LDXCComApi ile yapılan e-fatura, e-irsaliye, e-smm işlerinin büyük kısmını 2.70 Tiger 3 versiyonu ile desteğini bizim sağladığımız Logo Objects e dahil ediyoruz, bununla ilgili testler tamamlandığında forum üzerinden bu metodları sizlerle de paylaşacağım.


19/01/21 09:58

Cevap vermek için giriş yapmanız gerekmektedir.