erkany

WCF Servis ile Güncelleme

  Tiger/REST

Merhabalar
WCF servis ile güncelleme yapmak için ilk örneğin carinin SQL veritabanından LOGICALREF alıp DATA REFENCE alanına set edip gönderiyorum ama yeni kayıt eklemeye çalışıyor güncelleme yapmıyor.


WCF


NaciO

Bu örnekteki uyarıları dikkate almalısınız;


Kayıt Güncelleme


01/02/17 08:45


erkany

örneği inceledim fakat DATA_REFERENCE alanını LOGICALREF alanına göre mi set etmemiz lazım. 


02/02/17 08:09


NaciO

Eğer aşağıdaki linkte bahsedilen veri bozulması yoksa evet, Data_Reference = LOGICALREF olmalı.


http://forum.logo.com.tr/index.php?page=details&konu=logicalref---siteid---orglogicref-alanlari-arasindaki-iliski-nedir



02/02/17 08:42


erkany

WCF servis ile aynı veriyi LOGICALREF ile okuya biliyorum ama güncelleme işlemi yapmak istediğim da yapamıyorum.


20/02/17 14:57


NaciO

Bir önceki gönderimimde paylaştığım linkteki OrglogicRef <> LogicalRef bozulması buna neden olabilir. Herhangi bir hata döndürmüyorsa, bahsi geçen konudaki bozulma nedeniyle bir başka kayıt güncelleniyor olabilir.

Bu konuyu kesinleştirmek için arka planda profiler ile trace alıp commit ve rollback'leri, update ve insert cümlelerini inceleyebilirsiniz. 


20/02/17 15:16


erkany

hata olarak;

System.ApplicationException: 8 : Kayıt veritabanına aktarılamadı. 23000 : Cannot insert duplicate key row in object 'dbo.LG_999_CLCARD' with unique index 'I999_CLCARD_I2'. The duplicate key value is (C0006435). at LogoObjectsWCFService.Global.AppendDataObject(Object state)

şeklinde hata vermekte.



20/02/17 15:49


erkany

veritabanında kayıt yokmuş gibi davranıyor.


20/02/17 15:52


erkany

http://forum.logo.com.tr/index.php?page=details&konu=logicalref---siteid---orglogicref-alanlari-arasindaki-iliski-nedir

ve 

Kayıt Güncelleme konularını inceledim fakat ancak daha önce de belirtiğim gibi kayıt LOGICALREF ile okuyabiliyorum ancak aynı LOGICALREF ile update yapamıyorum.


 


22/02/17 09:26


erkany

bu konu hakkında herhangi bir gelişme yok mu ?


01/03/17 08:52


NaciO

Bu sıkıntının genel sebepleri ve çözümleri belittiğim makalelerde yer alan bilgilerde yer alıyor. Eğer bu bilgilerden faydalanarak problem giderilemediyse müşterinize özel bir durum söz konusudur. [email protected] adresine konuyla ilgili tespit senaryonuzu ileterek Logo Uyarlama Araçları destek ekibinden  destek alabilirsiniz.


01/03/17 10:49

Cevap vermek için giriş yapmanız gerekmektedir.