Merhabalar,
https://docs.logo.com.tr/pages/viewpage.action?pageId=2326571 sayfasındaki belirtilen ayarların tam olarak yapıldığını kontrol edilmeli. NetOpenx register edilmelidir.
Yine döküman sayfamızdan, havuzdaki uygulamanın güncel olup olmadığına bakılmalı güncel değil ise CRM rest dosyaları güncellenmelidir.
Çözüm için önce webDAV ı kaldırmak, Sonra netsis sürümünü 9.0.4 üstüne çekmek. Diğer kontrollerde tamamlandığında entegrasyon başarılı oluyor.
Teşekkürler Herkese
Çözüm için önce webDAV ı kaldırmak, Sonra netsis sürümünü 9.0.4 üstüne çekmek. Diğer kontrollerde tamamlandığında entegrasyon başarılı oluyor.
Teşekkürler Herkese
Cevap vermek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Soru sormak için lütfen oturum açınız.
NetOpenx Uygulama Havuzu Kendiliğinden Duruyor
04/04/17 14:55   Netsis/RESTMerhabalar herkese LogoCrm Netsis entegrasyonu yapmak istiyorum. Ayarları kontrol ettim servisi başlattım.
ancak
localhost/NetOpenX/Rest/v1.0/authorizedBranches?company='sirketadi'&username='netsis kullanıcı adı'
linline gittiğimde
Service Unavailable
HTTP Error 503. The service is unavailable
hatası alıyorum.Konuyla ilgili bilgisi olan var mı ?
nox crm uygulama havuzu netopenx