Merhaba,
Aşağıda ki kodu deneyebilir misiniz?
if (data.Post())
return true;
if (data.ErrorCode != 0)
Console.WriteLine("DBError(" + data.ErrorCode.ToString() + ")-" + data.ErrorDesc +
data.DBErrorDesc);
else if (data.ValidateErrors.Count > 0)
{
string result = "XML ErrorList:";
for (int i = 0; i < data.ValidateErrors.Count; i++)
result += "(" + data.ValidateErrors[i].ID.ToString() + ") - " +
data.ValidateErrors[i].Error;
Console.WriteLine(result);
Burak Bey, data.ErrorCode değeri 0 olduğu için IF içine hiç girmiyor.
Merhaba Süleyman Bey;
data.ValidateErrors.Count değerini kontrol ettiniz mi?
Veri kontrollerinde SQL hatası dönüyor olabilir.
Aynı kodlu üründen bulunmaktadır gibi.
data.ValidateErrors.Count ve data.ErrorCode sıfır geliyor ama açıklaması dolu. 2.46.00.01 yaması ile tekrar deniyoruz.
2.46.00 Objcet tarafında sorunlu bir versiyon , 2.46.01 geçmekte fayda var. Büyük ihtimal 2.46.01 da bu sorunu yaşamazsınız.
Cevap vermek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Soru sormak için lütfen oturum açınız.
LogoObjects hata olduğu halde ErrorCode 0 geliyor
19/09/17 12:03   Tiger/Logo Object Designer (LOD)Kolay Gelsin,
LogoObjects kullanarak malzeme kartı oluşturmaya çalışırken hata alıyorum, detaylı incelediğimde şöyle birşey ile karşılaştım DBErrorDesc ve ErrorDesc içinde düzgün hata mesajı var ama ErrorCode 0 geliyor, ErrorCode 0 ise hata göstermiyoruz. Paylastigim resme bakabilirsiniz.
LogoObjects kullanırken ErrorCode 0 iken hata mesajlarının dolması beklenen birşey midir yoksa 2.46 ile ilgili bir durum olabilir mi?
ErrorCode C# UnityObject