Merhabalar,
Lobjects.exe versiyon bilgisi ve Lengıne.exe versiyon bilgisi kontrol edilir farklılık var ise ilgili güncelleme yapılır.
Lisans bilgileri mevcut ise aşağıdaki yöntemler gerçekleştirilir ve tekrar kontrol edilir.
Windows güncellemelerinin alınmamış olması bu duruma sebep olabiliyor.
Windows güncellemelerinin yapılıp sonrasında Restart edilip tekrar denenmesi gerekiyor.
İşlemlerden sonra Register.bat (Admin) olarak çalıştırılmalıdır.
Görev yönetici alanında lobjects birden fazla ise kapatılmalı ve sonrasında Flag.control tekrar kontrol edilmelidir.
İyi Çalışmalar.
Login denied … hatası almışsınız, sorununuz ile ne derece ilgilidir tam emin olamadım ancak LOGO kullanıcısıyla rest servis kullanılamıyor.Ben yetkili yeni bir kullanıcı açıp bağlantı sağlıyorum.
Cevap vermek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Soru sormak için lütfen oturum açınız.
Logo rest token alma sorunu
16/12/20 11:43   Tiger/Logo ObjectsMerhaba,
Logo rest api ile login olmaya çalışıyorum fakat aşağıdaki hatayı alıyorum.
Login işlemi ile access token almak için çağrı yapılıyor...
http://192.168.1.221:32001/api/v1/token adresine çağrı gerçekleştirildi
Çağrı Sonuç Kodu:BadRequest
Hata Detayı:
{"error":"login_error","error_description":"Login denied for user."}
Token alınamadı, test yarıda kesildi
Detay ekteki gibidir.
Konu hakkında yardımcı olabilir misiniz?