Yeni bir kullanıcı açıp tüm yetkileri vererek, yeni kullanıcı ile denermisiniz?
Merhaba ,
Admin kullanıcısı ile login olup çalıştırıyorum.
Belirttiğim gibi sürekli yaşanan bir durum değil.
Benzer bir problem yaşadım, eski kullanıcı (admin veya Logo) da problem çıkıyor. Yeni kullanıcı ile çözüldü.
Evet bende de YENİ KULLANICI ile çözüldü.
Teknik açıklaması ise sanırım şu şekilde.
{"Message":"The request is invalid.","ModelState":{"ServerError":["Exception : Object reference not set to an instance of an object."]}}
- Nesne başvurusu bir nesnenin örneğine ayarlanmadı.
- Object reference not set to an instance of an object.
Eski (eskiden) açılmış LOGO kullanıcıları REST'i kullanırken hata alabiliyorlar.
Muhtemelen LOGO tarafında kod, db tablo yapısında
- kullanıcı sistemi ya da
- REST sistemine eklenen yeni özellikler
eski kullanıcıda bulunMUyor.
Bu bulunMAyan özelliğe erişmeye çalışınca, NULL hatası alınıyor.
LOGO TIGER'da YENİ KULLANICI ile REST bağlantısı başarılı oldu.
Merhaba,
Aynı sorunu biz de yaşamaya başladık. En son resimde olduğu gibi token almak değil, sonrasındaki get ya da post işlemlerinde "nesne başvurusu bir nesnenin öğesine ayarlanmadı" dönüp aktarım yapmamaya başlıyor. Bazen 5000 sorunsuz fatura kaydı atıyor, bazen 250 bazen de 1000 tane gönderimde 150ncide takılıp aktarmıyor. Ne logo kullanıcısı ile ne de yeni kullanıcı ile çözemedik. Ancak ve ancak rest servisi durdurup görevdeki Lobjectsleri ortadan kaldırdıktan sonra, her şeyi yeniden başlatarak sorunu aşabiliyoruz. Bunun için 24 saat aktarımın başında ne zaman hata verecek diye beklemek gerekiyor. :)
Çözemedik gitti....
Cevap vermek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Soru sormak için lütfen oturum açınız.
Logo rest servis token alma problemi hk
21/02/20 16:46   Tiger/REST 2.59Merhaba ,
Logo Logo object rest servisi kullanarak 3.parti bir yazılımdan veri çekiyor ve veri yazıyoruz.
Çok sık olmamak kaydı ile ara ara token alma işleminde aşağıdaki sorunları yaşıyoruz.
1-) Token bilgisi bazen 15 saniye içerisinde alınırken bazen 2 dk ya kadar uzamaktadır.Bu sorun logo ya connect olma yada lisans güncelleme işleminde olduğu gibi logo merkez sunuculara bağlanma kaynaklı olabilir mi ?
2-) Düzenli olarak çalışan rest servis ara ara aşağıdaki gibi hatalar dönmektedir.Bazen 10 gün hiç sorun yaşanmazken bazı günlerde 2-3 kez yaşanabiliyor.Bu konu ile ilgili bir tespitiniz var mıdır ?
Teşekkürler
Rest Service Token Lobject