Problemin tam olarak ne olduğunu anlayamadım ancak uyarlama araçları olarak biz, bir problem olup olmadığını Tiger ile karşılaştırarak karar veriyoruz. Aynı işlemi Tiger içerisinden yapabiliyor isek Logo Objects ile de yapabilmeliyiz. Tiger içerisinde, aynı özelliklerde bir üretimden giriş fişi oluşturup bunu XML ile dışarı-içeri yapılıp yapılamaması (veya aynı işlemin Fire için yapılıp yapılamaması) bizim için belirleyicidir.
Cevap vermek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Soru sormak için lütfen oturum açınız.
Lobject ile üretim fişi atılırken fire ve üretim miktar uyuşmazlığı
05/07/17 13:12   Tiger/RESTLobject ile üretim fişi atarken eğer fiş miktarı 80000 civarı ise ve bunun örneğin 79000 ni üretim 1000 tanesi de fire atılacak ise üretim fişini oluşturuyor fakat 1000 lik fire miktarını kabul etmiyor. Fakat fire miktarını 999 indirdiğimizde kabul ediyor. 40000 lik fişlerde bu problem oluşmuyor. Fire miktarını ve üretim miktarını toplarken bir hata yapılıyor.
lobject UnityObjects