Kişi bilgileri gizlidir. Logo çalışanları görebilir.
İki Birimli Talep Karşılamada Çıkarma İşlemi Problemi
02/11/18 10:01   Tiger/Genel
Merhaba,
Tiger3 Enterprise yazılımızda her sürümde yaşadığımız ve düzeltilmesini beklediğimiz bir sorunumuzu paylaşmak istiyorum.
Malzemelerimizde ana birim plaka olup 2.birim kilogramdır. Üretimden gelen taleplerimiz kilogram olduğu için bu taleplerimizde talep karşılama esnasından tiger tarafından kilogramdan plakaya çevrildiğinden dolayı hiç bir zaman tam sayı ve katları olamıyor.
Bu durumdan dolayı talep karşılama ekranında 2.birim üzerinden bir talebi karşıladığımızda, 1.birime çevirerek işlem yaparken ondalık hanelerin uzunluğundan kaynaklı olduğunu düşündüğümüz aşağıdaki hata alıyoruz.
Test etmek amaçlı çevirim katsayısını, çevrim sırasında tam sayılar çıkartacak şekilde değiştirdiğimizde hatayı aşıyoruz.
Konuyla ilgili destek hattıyla defalarca iletişime geçtik, bize ısrarla oluşturulan fişlerin numaralandırma şablonundan kaynaklandığı iddaa edildi ama şablonumuzda da problem bulunamadı zira çevirim gerektirmeyen karşılamalarda hata almamamızdan numara şablonumuzun hatasız olduğunu düşünüyoruz.
Böyle bir hatayla karşılaşan oldumu, tavsiye edeceğiniz bir çözüm var mıdır?
İki Birimli Talep Karşılamada Çıkarma İşlemi Problemi
02/11/18 10:01   Tiger/GenelMerhaba,
Tiger3 Enterprise yazılımızda her sürümde yaşadığımız ve düzeltilmesini beklediğimiz bir sorunumuzu paylaşmak istiyorum.
Malzemelerimizde ana birim plaka olup 2.birim kilogramdır. Üretimden gelen taleplerimiz kilogram olduğu için bu taleplerimizde talep karşılama esnasından tiger tarafından kilogramdan plakaya çevrildiğinden dolayı hiç bir zaman tam sayı ve katları olamıyor.
Bu durumdan dolayı talep karşılama ekranında 2.birim üzerinden bir talebi karşıladığımızda, 1.birime çevirerek işlem yaparken ondalık hanelerin uzunluğundan kaynaklı olduğunu düşündüğümüz aşağıdaki hata alıyoruz.
Test etmek amaçlı çevirim katsayısını, çevrim sırasında tam sayılar çıkartacak şekilde değiştirdiğimizde hatayı aşıyoruz.
Konuyla ilgili destek hattıyla defalarca iletişime geçtik, bize ısrarla oluşturulan fişlerin numaralandırma şablonundan kaynaklandığı iddaa edildi ama şablonumuzda da problem bulunamadı zira çevirim gerektirmeyen karşılamalarda hata almamamızdan numara şablonumuzun hatasız olduğunu düşünüyoruz.
Böyle bir hatayla karşılaşan oldumu, tavsiye edeceğiniz bir çözüm var mıdır?