Sevgili çözüm ortakları, Logo Forum sizlere daha iyi hizmet vermek için tasarlanmış ve bu yönde geliştirilmiş bir websitesidir. Bu forumdan en iyi şekilde yararlanmanız için sizlere bu dokümanı hazırlamış bulunmaktayız. Bu dokümanı okumanız yaşadığınız sorunlarda çözüm sürecinde sizlere oldukça yardımcı olacaktır.

1. Ana Sayfa

Forum sayfasına ilk girişte sizleri karşılayacak olan bu sayfa ki kullanabileceğiniz fonksiyonları detaylı inceleyelim.

1.1. Menu

Image 220617 094123.413.png

Foruma giriş yaptıktan sonra sağ üstte menü bulunmaktadır. Menü giriş yaptıktan sonra değişmektedir. Giriş yaptıktan sonra değişen menü şu şekilde olacaktır.

Image 220617 094235.166.png

Bu menüden gidebileceğiniz alanlar ise şu şekildedir.

1.1.1. Forum

Menüden Forum'a tıklarsanız forum sorularını görebileceğiniz alana geçersiniz. Burada açılan son konuları görebilirsiniz.

1.1.2. Destek

Menüden Destek'e tıklarsanız destek kanallarının listesine erişebileceğiniz alana geçiş yaparsınız.

1.1.3. Profil (İsminiz)

Menüden İsminiz'e tıkladığınız zaman profil sayfasına gidersiniz. Burada forum konuları destek kayıtları ve sertifikalarınızı görebilirsiniz.

1.1.4. Yardım

Image 220617 094837.645.png

Menüden Yardım'a tıkladığınız zaman rehberleri görürsünüz. Tıkladığınız zaman rehberler çalışacak ve sizi yönlendirecektir.

1.2. Xml Kod Dönüştürücü:

Image 220617 094951.013.png

Burada ki linke tıklayarak ulaşabileceğiniz sayfada karşınıza şöyle bir ekran gelecektir.

Image 220617 095015.945.png

Buraya kodlarınızı ekledikten sonra istediğiniz dili seçip Çevir butonuna basarak kodlarınızı çevirebilirsiniz.

1.3. Dokümanlar

Dokümanlar kısmında foruma eklenen son dokümanları görebilirsiniz.

Image 220617 095133.365.png

1.4. Webinar

Forum ana sayfasında ayrıca webinarlarımız ve eğitimlerimiz de gösterilmektedir. Tarihleri, hangi eğitimlerin olduğu ve kimlerin bu eğitimleri gerçekleştireceği gibi bilgileri görebilirsiniz. Güncel tutulmaktadır.

Image 220617 095148.864.png

1.5. Footer

Forumun her sayfasında en altta gözükecek olan footer sayfasında dil ayarlaması yapabilir, sosyal medya hesaplarımıza erişebilir, bağlantıları görebilir ve forumda açılan son konuları görebilirsiniz.

Image 220617 095340.804.png

2. Forum

Image 220617 095503.216.png

Menüden Forum'a tıkladıktan sonra karşımıza gelen ekranda son forum konularını görebilirsiniz. Burada soru sormuş, sorunlarına çözüm arayan diğer çözüm ortaklarının açtığı forum konularını görebilir, bildiğiniz veya yardımcı olmak istediğiniz konularda diğer çözüm ortaklarına yardımcı olabilirsiniz.

3. Destek

Image 220617 095727.436.png

Menüden Destek'e tıkladığınız zaman karşınıza size sunduğumuz destek yollarının bir listesine erişebilirsiniz.

Image 220617 095857.650.png

3.1. Forum’a Sorun

Karşınızda ki ekranda Forum’a Sorun kısmına tıkladığınız zaman karşınıza gelen sayfada forumda konu açmadan önce bir arama yapmanız istenir. Sorunuzun anahtar kelimelerini arayarak o konuda açılmış önce ki kayıtları inceleyerek önceki çözümleri deneyebilirsiniz. Bu siz çözüm ortaklarının aradığı çözüme daha hızlı ulaştıracağı gibi önceden çözülmüş konular üzerinde ise tekrar tekrar vakit kaybedilmesinin de önüne geçecektir.

Image 220617 100636.915.png

Eğer burada istediğiniz çözüme ulaşamazsanız Soru Sor butonuna tıklayarak soru sorma formuna erişebilirsiniz. Gerekli bilgileri girerken dikkat etmeniz gereken hususlar şu şekildedir. --- * İlk olarak forumda konu açarken bu konunun herkes tarafından gözükeceği bilgisini göz önünde bulundurmanız önemlidir. Eğer geliştirdiğiniz projeye özel bilgileriniz var veya sorunda paylaşacağınız bilgilerin gözükmesini istemiyorsanız Destek Kaydı oluşturmak daha iyi bir seçenektir. * Hatayı anlatırken hatanın senaryosunu paylaşmak çözüme ulaşmak açısından çok önemlidir. Sadece hata kodu paylaşmak sorunun kaynağı hakkında net bir fikir oluşturmamaktadır. * Ürünün versiyon bilgileri sizden kayıt açarken istenmektedir. Fakat bu verileri girerken özen göstermeniz doğru verileri seçmeniz sorunun çözümünü kolaylaştıracaktır. * Log kayıtlarına, hata kayıtlarına veya çıktı dosyalarına sahipseniz bunları kesinlikle paylaşmalısınız. * Uyarlama araçlarını geliştirirken kullandığınız platformu(c# veya Delphi gibi) belirtmeniz destek ekibine ve yardımcı olmak isteyen diğer kişilerin yardımcı olmasını kolaylaştıracaktır. ---

3.2. Destek Kaydı Oluşturun

Menüden Destek'e tıkladığınız zaman karşımıza çıkan sayfada Destek Kaydı Oluşturun seçeneğini seçersek bizi bir foruma yönlendirecektir. Bu kısımda dikkat etmeniz gereken hususlar üsttekiler ile aynıdır. Fakat bir detay olarak bu kısımdan oluşturduğunuz kayıtlar sadece destek ekibimiz tarafından gözükecektir.

3.3. Bizi Arayın

Bu kısımda destek ekibimize ulaşabileceğiniz telefon numarasını bulabilirsiniz.

3.4. Önerilerinizi Bekliyoruz

Tıkladığınız zaman forum ya da ürün ile ilgili öneri kaydı oluşturabileceğiniz, diğer önerileri oylayabileceğini bir kısma geçiş yaparsınız. Öneriler kısa açıklayıcı olmalıdır. Şikayetleriniz veya önerileriniz bizim için önemlidir ve her biri incelenmektedir. Öneri oluştururken dikkat etmeniz gereken durum öneriler kısmı şikayet ve sorun çözme kısmı değildir. Forum ve ürünler için yapıcı fikir ve eleştirileri paylaşabileceğiniz bir alandır.

4. Profil

Image 220617 112025.674.png

Menüden adınıza tıkladığınız zaman profil sayfası açılmaktadır. Profil sayfasında forum konularınızı, verdiğiniz cevapları, destek kayıtlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Sağ tarafta bulunan bağlantılar kısmında sertifikalarınızı görüntüleyebilir.

Image 220617 112225.604.png

Destek kayıtları 5 adet durum bilgisi mevcuttur. --- image::images/Image-220617-113710.431.png[] --- --- * Atama Yapılması Bekleniyor: Bu durum, henüz destek ekibi tarafından incelenmeye alınmamış veya destek ekibinden bir kişiye atanmamış kayıtları belirtmek için kullanılır. * Kayıt Üzerinde Çalışılıyor: Bu durum, destek ekiplerinin kaydınızı gördüğü ve üzerinde çalıştığını belirtmek için kullanılır. * Sizden Cevap Bekleniyor: Bu durum, destek ekiplerinin sizden bir bilgi veya cevap beklediğini belirtmek için kullanılır. * Kaydınız Kapatıldı: Destek kaydını açıp ilgilenmeme, yanlış alanlara yanlış sorunlarla ilgili destek kayıtları açma veya benzeri durumlarda destek ekipleri kaydı kapatır. Bu durum bunu belirtmek için kullanılır. * Kaydınız Çözüldü: Bu durum, çözüme kavuşturulmuş destek kayıtlarını belirtmek için kullanılır. ---