Sevgili çözüm ortakları, Logo Forum sizlere daha iyi hizmet vermek için tasarlanmış ve bu yönde geliştirilmiş bir websitesidir. Bu forumdan en iyi şekilde yararlanmanız için sizlere bu dokümanı hazırlamış bulunmaktayız. Bu dokümanı okumanız yaşadığınız sorunlarda çözüm sürecinde sizlere oldukça yardımcı olacaktır.
1. Ana Sayfa
Forum sayfasına ilk girişte sizleri karşılayacak olan bu sayfa ki kullanabileceğiniz fonksiyonları detaylı inceleyelim.
1.1. Menu
Foruma giriş yaptıktan sonra sağ üstte menü bulunmaktadır. Menü giriş yaptıktan sonra değişmektedir. Giriş yaptıktan sonra değişen menü şu şekilde olacaktır.
Bu menüden gidebileceğiniz alanlar ise şu şekildedir.
1.1.1. Forum
Menüden Forum'a tıklarsanız forum sorularını görebileceğiniz alana geçersiniz. Burada açılan son konuları görebilirsiniz.
1.1.2. Destek
Menüden Destek'e tıklarsanız destek kanallarının listesine erişebileceğiniz alana geçiş yaparsınız.
1.1.3. Profil (İsminiz)
Menüden İsminiz'e tıkladığınız zaman profil sayfasına gidersiniz. Burada forum konuları destek kayıtları ve sertifikalarınızı görebilirsiniz.
1.1.4. Öneri
Menüden Öneri'ye tıkladığızda çözüm ortaklarımızın forum sitesi hakkında önerilerinin bulunduğu sayfaya gidersiniz. Buradan forum hakkındaki önerilerinizi bize iletebilirsiniz.
1.2. Xml Kod Dönüştürücü:
Burada ki linke tıklayarak ulaşabileceğiniz sayfada karşınıza şöyle bir ekran gelecektir.
Buraya kodlarınızı ekledikten sonra istediğiniz dili seçip Çevir butonuna basarak kodlarınızı çevirebilirsiniz.
2. Forum
Menüden Forum'a tıkladıktan sonra karşımıza gelen ekranda son forum konularını görebilirsiniz. Burada soru sormuş, sorunlarına çözüm arayan diğer çözüm ortaklarının açtığı forum konularını görebilir, bildiğiniz veya yardımcı olmak istediğiniz konularda diğer çözüm ortaklarına yardımcı olabilirsiniz.
3. Destek
Menüden Destek'e tıkladığınız zaman karşınıza size sunduğumuz destek yollarının bir listesine erişebilirsiniz.
3.1. Yeni Kayıt
Çözüm ortaklarımız yukarıda bahsettiğimiz Destek seçeneği haricinde 3 farklı sayfa üzerinden de bize sorularını sorabilir veya diğer çözüm ortakları ile paylaşabilir.
Birinci ve en kısa ulaşım ana sayfa üzerinde koyu mavi renkteki 'DESTEK' ve 'FORUM' butonları ile sağlanır. Bu butonları kullanarak bize destek kaydı açabilir veya foruma konu oluşturup diğer çözüm ortaklarımızın da sorunuza dahil olmasını sağlayabilirsiniz.
İkincil olarak Forum sayfamız üzerinden 'Soru Sor' butonu ile forum konusu açabilirsiniz.
Bir diğer Destek Kaydı açma yöntemimiz ise Profil(İsminiz) sayfası üzerinden sağlanır. Bu sayfa içerisinde Destek Kaydı açmakla beraber kendi bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz.
3.2.Yeni Kayıt Oluşturun
Forum Konusu ve Destek Kaydı aç olarak 2 sayfa üzerinden gerçekleştirilen soru sorma işlemlerimiz artık tek sayfa üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Gerekli yerleri girdikten sonra soruyu soran kullanıcı Destek Kaydı açmak istiyorsa 'Logo danışmanlarına sor' kutusunu, Forum Konusu açmak istiyorsa 'Genel forum konusu aç' kutusunu işaretlemelidir.
3.4. Önerilerinizi Bekliyoruz
Tıkladığınız zaman forum ya da ürün ile ilgili öneri kaydı oluşturabileceğiniz, diğer önerileri oylayabileceğini bir kısma geçiş yaparsınız. Öneriler kısa açıklayıcı olmalıdır. Şikayetleriniz veya önerileriniz bizim için önemlidir ve her biri incelenmektedir. Öneri oluştururken dikkat etmeniz gereken durum öneriler kısmı şikayet ve sorun çözme kısmı değildir. Forum ve ürünler için yapıcı fikir ve eleştirileri paylaşabileceğiniz bir alandır.
4. Profil
Menüden adınıza tıkladığınız zaman profil sayfası açılmaktadır. Profil sayfasında forum konularınızı, verdiğiniz cevapları, destek kayıtlarınızı görüntüleyebilirsiniz.
1. alanda sırasıyla forum içerisinde diğer çözüm ortaklarımız tarafından görülecek rumuzunuzu görüntüleyebilir ve değiştirebilirsiniz. Kendi isminizi, şirket bilgilerinizi, 5'li yıldız sistemine göre derecenizi ve mailinizi görebilirsiniz. Destek kaydı ve öneri oluşturabilirsiniz. 'Foruma Abone Ol' kutusunu işaretlerseniz foruma her konu açıldığında, mailinize açılan konu hakkında bildirim gelecektir. 2. alanda soru-cevap istatistiklerinizi ve sertifikalarınız görebilirsiniz. 3. alanda Destek Kayıtlarınız ve Forum sorularınızı görüntüyebilirisiniz, ayrıca destek kayıtlarınızı durumunlarına göre görüp sıralayabilirsiniz. Destek kayıtları 5 adet durum bilgisi mevcuttur. Atama Yapılması Bekleniyor: Bu durum, henüz destek ekibi tarafından incelenmeye alınmamış veya destek ekibinden bir kişiye atanmamış kayıtları belirtmek için kullanılır. Kayıt Üzerinde Çalışılıyor: Bu durum, destek ekiplerinin kaydınızı gördüğü ve üzerinde çalıştığını belirtmek için kullanılır. Sizden Cevap Bekleniyor: Bu durum, destek ekiplerinin sizden bir bilgi veya cevap beklediğini belirtmek için kullanılır. Kaydınız Kapatıldı: Destek kaydını açıp ilgilenmeme, yanlış alanlara yanlış sorunlarla ilgili destek kayıtları açma veya benzeri durumlarda destek ekipleri kaydı kapatır. Bu durum bunu belirtmek için kullanılır. Kaydınız Çözüldü: Bu durum, çözüme kavuşturulmuş destek kayıtlarını belirtmek için kullanılır.